Trening za nastup na modnoj pisti // Foto Korporativne komunikacije PodravkeNovost na ovosezonskom Dove FASHION.HR-u od 10. do 13. listopada suradnja je s kompanijom Podravka, koja će prvog dana događanja u bivšoj zagrebačka tvornici Gredelj predstaviti samostalnu pret-a-porter kolekciju etablirane modne dizajnerice Marine Obradović te time otvoriti tjedan mode. Dizajnerica koja je publici poznatija pod imenom Marina Design već dugi niz godina svojim promišljenim dizajnom oduševljava modnu javnost, a modna kritika za nju ima samo riječi hvale.

Osim kolekcije za sezonu proljeće-ljeto 2013., Marina Design dizajnirat će i specijalne Vegeta dizajnerske pregače koje će publici Dove FASHION.HR-a u sklopu prve večeri premijerno predstaviti rukometašice najtrofejnijeg hrvatskog ženskog rukometnog kluba, RK Podravka Vegeta – Miranda Tatari, Ivana Jelčić, Nikica Pušić-Koroljević, Vesna Milanović Litre, Marta Žderić, Sanja Damnjanović, Žana Čović i Ivana Kapitanović.

– Dizajniranje pregača bio je za mene poseban izazov, ali istodobno i užitak s obzirom na to da sam i sama zaljubljenik u kuhanje. Mogućnost da svoj dizajn uklopim u ovu priču dodatno me inspirirala, a nadam se da će dizajnerske pregače potaknuti kreativnost i kod svih onih koji će ih koristiti u kuhinji – izjavila je dizajnerica Marina Obradović.

Trening za nastup na modnoj pisti // Foto Korporativne komunikacije PodravkeUspješne profesionalne sportašice, među kojima se nalaze i hrvatske olimpijke, na jedan dan sportske terene zamijeniti će modnom pistom Dove FASHION.HR-a te predstaviti dizajnerske pregače koje će Podravka ubuduće koristiti u sklopu svojih promotivnih aktivnosti.

– S obzirom a to nda smo gotovo svaki dan u sportskoj odjeći, ovaj zadatak za nas bit će vrlo veliki izazov. Nadam se da ćemo opravdati dano nam povjerenje i zabaviti gledatelje Dove FASHION.HR-a – rekla je kapetanica hrvatske rukometne reprezentacije i Rukometnog kluba Podravka Vegeta Miranda Tatari prilikom jedne od proba dizajnerske odjeće.

U sklopu Dove FASHION.HR-a predstavit će se i Coolerica, personalizirana kuharica  koju je uz samo malo truda i vremena moguće izraditi na popularnoj web stranici Coolinarika. U suradnji s FASHION.HR-om, Podravka će posebno za ovu priliku predstaviti i specijalnu dizajnersku Coolericu u kojoj će recepte svojih omiljenih jela podijeliti poznati hrvatski modni dizajneri Branka Donassy, Ivica Klarić, Ivica Skoko, LINK by Ogi Antunac i Zoran Mrvoš, Ivan Alduk, Aleksandar Žarevac, Clash of 9, Ivana Popović, Martina Felja, Igor Galaš, Marina Design, Ana Maria Ricov.

COOLERICA – MOJA JEDINSTVENA KUHARICA

Na Podravkinoj kulinarskoj web stranici Coolinarika nudi se jedinstveni, novi proizvod – Coolerica, odnosno mogućnost za sve korisnike kreiranja vlastite knjige recepata. Osluškujući potrebe i želje svojih potrošača, Podravka se ponovo pokazala kao kompanija koja zna pružiti nešto novo i inovativno. Riječ je o personaliziranome proizvodu koji svakom registriranom korisniku omogućuje da unesene recepte složi u online zbirku recepata – Coolericu. Tako složenu zbirku korisnik može naručiti za tisak i dobiti na svoju kućnu adresu u obliku koji želi poput vrste uveza, raspona stranica od 24 do 120, izbora naslova, boja i sl.  Coolerica je svakako i originalan poklon pri čemu kreator zbirke može upisati posvetu i odabrati poklon naljepnicu za dostavnu kutiju.

CoolericaKako glavnu okosnicu stranice predstavljaju korisnički recepti koji danas premašuju brojku od 100.000, ova velebna kolekcija autorskih recepata i fotografija razveselit će brojne korisnike jer će u Coolericu moći stavljati i recepte drugih korisnika ovisno o licenci, a i korisnici koji nemaju svojih recepata moći će kupiti gotove zbirke recepata drugih korisnika ukoliko postoji takva dozvola.

– Iako je ideja za Coolericu nastala puno prije, intenzivno na projektu radimo već više od godinu dana. Najsloženiji dio projekta bio je povezati sve subjekte u procesu kreiranja, narudžbe, tiska i dostave Coolerice i to do najmanjeg detalja. Istovremeno je za korisnika samo kreiranje Coolerice trebao biti vrlo jednostavan proces koji će zadovoljiti njihove želje za kreiranjem kako vlastite zbirke recepata, tako i kompilacije isprobanih ili omiljenih recepata drugih korisnika. Mi smo zadovoljni onime što smo ponudili korisnicima, pa se nadamo da će to i naši korisnici prepoznati – rekla je voditeljica projekta Coolinarika.com. Karmela Karlović.

Coolinarika.com već devet godina drži status omiljene kulinarske web destinacije i 10. mjesto među najposjećenijim stranicama u Hrvatskoj prema Gemius Audience. Projekt Coolerica svakako je jedan od kreativnih i inovativnih dodataka na Coolinarika.com koji će svoju primjenu naći među 80.000 aktivnih korisnika, kao i kod svakog onog tko to želi postati.

(Korporativne komunikacije Podravke)