U susret novoj sezoni DELO Lige prvakinja 2021/2022 vrlo je važno istaknuti i relevantne brojeve koji potvrđuju kako interes publike za najelitnije žensko rukometno natjecanje raste iz sezone u sezonu. Nove suradnje koje je EHF ostvario u protekloj sezoni, konkretno s Infront i DAZN grupom pokazale su uspješnost na svim poljima. Finalno je akumulirana i fascinantna brojka od 530 milijuna gledatelja koji su putem televizijskih ekrana pratili Ligu prvakinja u sezoni 2020/2021.
⇒ ukupno 12000 sati su fanovi uživali u rukometu diljem svijeta, uključujući i sve internetske platforme koje su omogućavale prijenos, a gdje je EHF Tv bio uspješniji nego ikad
⇒ više od 250000 pretplatnika na EHF Tv-u rezultiralo je digitalnim dosegom od 400 milijuna korisnika
⇒ 750000 pratitelja je na kanalima EHF-a što rezultira dosegom od 11 milijuna korisnika i ukupno 60 milijuna pregleda video sadržaja
Partnerstvo koje je EHF ostvario u 2020. godini napravilo je značajan preokret i osiguralo rast svih kanala zahvaljujući jasnoj viziji i dugoročnom planu koji će otključati neke nove marketinške prilike i privlačiti nove sponzore što će podizati operativnu izvrsnost svih europskih natjecanja od produkcije preko medijskih prava, prodaje pa do digitalnog marketinga.
Ovi pozitivni rezultati donose zaključak da je prva sezona partnerstva dokazala da je ovo klubsko natjecanje imalo odličan start. Naša najveća zahvala ide klubovima, partnerima i ostalim dionicima za njihov velik doprinos u tome.U novoj sezoni radit ćemo na tome da bude još uspješnija – rekao je generalni direktor EHF Marketinga David Szlezak.
Europski ženski rukomet se u dvorane vraća 11. rujna dok će muške ekipe s natjecanjem krenuti 15. rujna 2021. godine. Podravka Vegeta će u prvom kolu grupne faze Lige prvakinja ugostiti Budućnost. Utakmica je na rasporedu u subotu 11. rujna s početkom u 18.00 sati, a s obzirom na navedene podatke sigurno je kako će i u ovoj sezoni rukomet biti sport o kojem će se pričati i pisati.