Direktorica RK Podravke s.d.d. Božica Palčić i glasnogovornica Romana Mihalec sudjelovale su na tradicionalnom okupljanju udruženja Woman Forum Club Hanball u španjolskoj Palma de Mallorci. Glavna tema dvodnevnog okupljanja kojem su prisustvovali predstavnici muških, ali i ženskih rukometnih klubova bila je nova struktura EHF marketinga. Osim što se unutar klubova sve više raspoznaje dobra suradnja s EHF-om i IHF-om i što se u organizacijskom smislu vidi napredak kod europskih, ali i svjetskih rukometnih natjecanja i dalje postoji prostor za poboljšanje zbog kojeg ovo tijelo i postoji. Novu strukturu EHF Marketinga predstavio je glavni tajnik EHF-a, a ujedno i gost ove konferencije Martin Hausleitner, a vrijedi reći kako kroz brojne edukacije postepeno implementiraju novitete i educiraju djelatnike u rukometnom svijetu o novim zahtjevima suvremenog marketinga. Vrlo važna pitanja koja su također obrađena na ovom sastanku tiču se financijskih strategija EHF marketinga, budućih suradnja, a isto tako i zajedničkog utjecaja na probleme koji i dalje postoje u klubovima. Jedan od najvećih koji je istaknut i na ovom sastanku jest publika koja sve manje prati rukomet, posebno ženski, a još je veći problem kako privući mlade u sportske dvorane. U tom je dijelu grupne rasprave direktorica Božica Palčić istaknula dobru praksu u RK Podravka Vegeta.
– Mi smo također prepoznali problem i u suradnji s našim glavnim sponzorom Podravka, a s početkom kvalifikacija krenuli graditi jednu novu priču u našoj dvorani. Krenuli smo s nagradnim igrama i sadržajima namijenjenim obiteljima već za kvalifikacijski turnir i u dvorani smo imali zaista puno obitelji. Nakon toga smo dobili priliku privući i mlađu populaciju i ponovno u suradnji s glavnim sponzorom organizirali snimanje spota za našu klupsku himnu, a posebni gosti te utakmice i producenti tog spota bili su madi i popularni You tuberi što nam je privuklo u dvoranu mlađe generacije od 9 do 18 godina i to njih 500-tinjak. Mogu reći kako su ovakve aktivnosti iznimno dobro prihvaćene i kako smo stvaranjem sadržaja učinili ono najbolje za klub, a to je da se u svakoj utakmici Lige prvakinja traži ulaznica više – kazala je direktorica Božica Palčić koja je zaradila pljesak i pohvale kolega koji su s odobravanjem pratili njezino izlaganje.
Sljedeće okupljanje planirano je za 14. prosinac, 2018. u Parizu gdje će se ujedno igrati i ovogodišnje Europsko rukometno prvenstvo za žene.